FITPOINT SUPERFOOD OÜ
Tsink

Tsink

Tsink on väärtuslik mineraal, mida meie kehas on äärmiselt väikses koguses. Eamikele on see tuntud esmajärjekorras oma võimega stimuleerida immuunsüsteemi rakkude ja hulgaliste fermentide aktiivsust. 

Sportlaste seas hinnatakse seda kui ainet, mis osutab positiivset mõju hormonaaltasemele. Tegelikult aga annab nimetatud mineraal meile palju rohkem eeliseid.  

Loe edasi...
-62%
6.90 18.00€ Maksudeta: 5.75€
-57%
6.20 14.40€ Maksudeta: 5.17€
7.96 Maksudeta: 6.63€
Tooted 1 - 3, tooteid kokku 3, lehekülgi 1


Tsingi tähtsus

Tsink on väga tähtis, kuna seda on meie keha igas rakus ning osaleb kõikides rakuprotsessides. Eriti palju tsinki on luudes, pankreases (kõhunäärmes), neerudes, maksas ja silma võrkkestas. 

Tsink on võimas antioksüdant, mis ennetab vähi arengut, samuti on ideaalse hormonaaltaseme toetamise meetodiks. Selle puudus alandab sugutungi, seda nii meestel, kui naistel. 

Lisaks kõigele on adekvaatne tsingi kogus organismis vajalik töövõime toetamiseks ja organismi kohaseks energeetiliseks eeltoiteks. Tsink mõjub valgusünteesile ning on vajalik erütrotsüütide ja vere valgerakkude tööks. 

Tsink töövõime ja lihasjõu parandamiseks 

Tsink mõjub töövõimele ja jõule, kuna mängib hormoonide tootmises üht võtmerolli. Uuringud näitavad, et piisav tsingi kogus soodustab vajaliku koguse testosterooni, kasvuhormooni ja IGF-1 (insuliinitaoline kasvufaktor-1) väljutamist. Nimetatud hormoonideta ei saa loota, et töövõime ja jõupotentsiaal saavad olema vajalikul tasemel. 

Hiljutine uuring näitas, et kõrgenenud tsingi tase organismis soodustab suure hulga testosterooni väljutamist just peale treeningut. Katsetustekäigus said atleedid enne igat treeningut tsinki 4 nädala kestel, mis soodustas testosterooni suurepärast väljutamist peale füüsilisi harjutusi, erinevalt nendest, kes said platseebot. 

Immuunsüsteemi funktsioonide reguleerimine 

Meie organism kasutab tsinkti T-rakkude aktiveerimiseks, mis vastutavad immuunreaktsiooni ning viiruste ja vähirakkude talitsemise eest. Nende defitsiidi korral ei suuda me vastu seista erinevatele viirustele ja muudele, meid seestpoolt ründavatele patogeensetele ainetele. 

Energeetilise taseme, une kvaliteedi ja kognitiivsete funktsioonide parandamine 

Tsink mängib tähtsat rolli neurotransmitterite töös ning toetab kognitiivfunktsiooni. Osaleb melatoniini metabolismis, mis on hea une võtmehormooniks. 

Lisaks reguleerib tsink dopamiini - neurotransmitteri taset, mis soodustab keskendumist ja visadust. 

Samuti on tsink osa fermendist, mis on vajalik rasvhapete anabolismiks aju rakumembraanides. See on väga tähtis, kuna peamine eesmärk aju õige töö toetamisel ja kohaste kognitiivfunktsioonide säilitamisel seisneb selles, et membraanid saaksid piisaval hulgal toiteaineid. 

Tsink on sporditoitumise ja sportlase toidunormi asendamatu osa. 

Tsink (Zinc)

Tsink on väärtuslik mineraal, mida meie kehas on äärmiselt väikses koguses. Eamikele on see tuntud esmajärjekorras oma võimega stimuleerida immuunsüsteemi rakkude ja hulgaliste fermentide aktiivsust. 

Sportlaste seas hinnatakse seda kui ainet, mis osutab positiivset mõju hormonaaltasemele. Tegelikult aga annab nimetatud mineraal meile palju rohkem eeliseid.  

Tsingi tähtsus

Tsink on väga tähtis, kuna seda on meie keha igas rakus ning osaleb kõikides rakuprotsessides. Eriti palju tsinki on luudes, pankreases (kõhunäärmes), neerudes, maksas ja silma võrkkestas. 

Tsink on võimas antioksüdant, mis ennetab vähi arengut, samuti on ideaalse hormonaaltaseme toetamise meetodiks. Selle puudus alandab sugutungi, seda nii meestel, kui naistel. 

Lisaks kõigele on adekvaatne tsingi kogus organismis vajalik töövõime toetamiseks ja organismi kohaseks energeetiliseks eeltoiteks. Tsink mõjub valgusünteesile ning on vajalik erütrotsüütide ja vere valgerakkude tööks. 

Tsink töövõime ja lihasjõu parandamiseks 

Tsink mõjub töövõimele ja jõule, kuna mängib hormoonide tootmises üht võtmerolli. Uuringud näitavad, et piisav tsingi kogus soodustab vajaliku koguse testosterooni, kasvuhormooni ja IGF-1 (insuliinitaoline kasvufaktor-1) väljutamist. Nimetatud hormoonideta ei saa loota, et töövõime ja jõupotentsiaal saavad olema vajalikul tasemel. 

Hiljutine uuring näitas, et kõrgenenud tsingi tase organismis soodustab suure hulga testosterooni väljutamist just peale treeningut. Katsetustekäigus said atleedid enne igat treeningut tsinki 4 nädala kestel, mis soodustas testosterooni suurepärast väljutamist peale füüsilisi harjutusi, erinevalt nendest, kes said platseebot. 

Immuunsüsteemi funktsioonide reguleerimine 

Meie organism kasutab tsinkti T-rakkude aktiveerimiseks, mis vastutavad immuunreaktsiooni ning viiruste ja vähirakkude talitsemise eest. Nende defitsiidi korral ei suuda me vastu seista erinevatele viirustele ja muudele, meid seestpoolt ründavatele patogeensetele ainetele. 

Energeetilise taseme, une kvaliteedi ja kognitiivsete funktsioonide parandamine 

Tsink mängib tähtsat rolli neurotransmitterite töös ning toetab kognitiivfunktsiooni. Osaleb melatoniini metabolismis, mis on hea une võtmehormooniks. 

Lisaks reguleerib tsink dopamiini - neurotransmitteri taset, mis soodustab keskendumist ja visadust. 

Samuti on tsink osa fermendist, mis on vajalik rasvhapete anabolismiks aju rakumembraanides. See on väga tähtis, kuna peamine eesmärk aju õige töö toetamisel ja kohaste kognitiivfunktsioonide säilitamisel seisneb selles, et membraanid saaksid piisaval hulgal toiteaineid. 

Tsink on sporditoitumise ja sportlase toidunormi asendamatu osa. 

Soovid saada esimeselt ostult 10% soodustust?

Liitu Fitpoint.ee uudiskirjaga