FITPOINT SUPERFOOD OÜ

Artiklid

Arvatavasti olete puutunud kokku olukorraga, kui seisate sporditoidu letiees ega tea, millist toodet valida. Meie artikkel aitab teil paremini mõista,milles seisnevad proteiinipulbrite erinevused.Seoses spordi populaarsuse tõusuga on kasvanud ka sporditoitude turg,mispärast on tekkinud raskusi proteiinipulbrite valimisel. Aitame valida kõigesobivamat toodet, lähtudes Teie enda organismi vajadustest, lihasmassist jatreeningute eesmärkidest. Alustuseks selgitame välja, misasi see proteiin õigupoolest on.Proteiin on toidulisand, mis on valmistatud kontsentreeritud valgusegudealusel. See on seesam..
1.    Ära söö rasva ning sa ei rasvu Kui kulturist saab oma igapäevasest menüüst rohkemtoidukaloreid kui põletab trennide vältel, siis ta kindlasti läheb rasva. Isegikui rasva hulk toiduratsioonis on nullilähedane. Asi on selles, et teisedtoidus sisalduvad makroelemendid, süsivesikud ja valgud, omavad kulturistijaoks traagilisi omadusi. Nad töödeldakse kehas ümber vaid vajaduste mõõtesning kõik ülejäänu muudetakse nahaaluseks rasvaks. Mis puudutab agasüsivesikuid (kartul, pudrud, magus, makaroni- ning jahutooted), siis olulineon see, et kõike seda head peaks tarbima ..
Müüdid sporditoitumise kahjulikkuse kohta

Väga keeruline pidada kohut selle üle, mis on selle müüdi tekitanud… Tõenäoliselt nende inimeste, kes peaksid järgima uute tehnoloogiate ning sportlike treeningute ning taastumise protsesse, konservatism ning mahajäämine – just treenerite koosseisu ajast mahajäämine.

Tooted 1 - 3, tooteid kokku 3, lehekülgi 1

Soovid saada esimeselt ostult 10% soodustust?

Liitu Fitpoint.ee uudiskirjaga