• Eesti keel
  • English
  • Russian
  • Latvian
  • Lietuvių
    FITPOINT SUPERFOOD OÜ

    Artiklid

    13 näpunäidet algajale kulturistile
    Kui olete kulturismis alles algaja ning olles jõusaalis ei tea, millest alustada, tutvuge paari kasuliku näpunäitega.Ei tasu loota, et järgides neid näpunäiteid, suudate suurendada lihasmassi nädalaga. Ent kannatlikkuse, treenimise ja toitumisega saavutate kindlasti suurepäraseid tulemusi.1. Treeningute esimeses etapis kasutate ainult vabaraskusiKaasaegsetes spordisaalides on mitmesuguseid trenažööre, mis ahvatlevad oma ebatavalise välimusega. Ent nendega ei saa luua tugevat alust lihaste edasiseks arenguks. Hantlid ja kangid on parimad vahendid lihaste kasvatamise, eriti algajatele.2.&nb..
     Sportlik toitumine on võtnud olulise koha sportlaste toitumises, kes soovivad kaalus juurde võtta, maastikku parandada, kuivatada või jõudu tõsta.Sportlaste üks levinumaid eesmärke on lihasmassi suurendamine. Paremate tulemuste saavutamiseks on vaja kolme asja: motivatsiooni, korralikult koostatud toitumist, treeninguid ja spordilisandeid. Need kolm komponenti tagavad edu massikasu saavutamisel.Lihasnõuanded Sportlased, kes otsustavad kaalus juurde võtta, unustavad sageli selle protsessi neli olulist tegurit, nimelt: 1.)   Korralikult sõnastatud konkreetne eesmärk. Pa..
    Valgud ja nende põhiomadused?Valk onaminohapetest koosnev orgaaniline ühend. Naturaalsel kujul valku sisaldavad kala, liha,piimatooted ja taimse päritoluga tooted. Valgu koostisse kuulub 20 inimesele vajalikkuaminohapet, millest 9 saame me toidust ja ülejäänud 11 toodab organism ise.Sporditoitumises mõistetakse valgu all proteiini –pulbrilist toidulisandit. Proteiin on kvaliteetne valguallikas sportlastele, midatarvitatakse peamiselt ööpäevase valgunormi puudujäägi korvamiseks.Valgu kasulikkusValgu kasulikmõju organismile:- lihasmassikasv, ilusad musklid ja rohkem jõudu;- paremvastupanuvõime n..
    1.    Ära söö rasva ning sa ei rasvu Kui kulturist saab oma igapäevasest menüüst rohkemtoidukaloreid kui põletab trennide vältel, siis ta kindlasti läheb rasva. Isegikui rasva hulk toiduratsioonis on nullilähedane. Asi on selles, et teisedtoidus sisalduvad makroelemendid, süsivesikud ja valgud, omavad kulturistijaoks traagilisi omadusi. Nad töödeldakse kehas ümber vaid vajaduste mõõtesning kõik ülejäänu muudetakse nahaaluseks rasvaks. Mis puudutab agasüsivesikuid (kartul, pudrud, magus, makaroni- ning jahutooted), siis olulineon see, et kõike seda head peaks tarbima ..
    Müüdid sporditoitumise kahjulikkuse kohta

    Väga keeruline pidada kohut selle üle, mis on selle müüdi tekitanud… Tõenäoliselt nende inimeste, kes peaksid järgima uute tehnoloogiate ning sportlike treeningute ning taastumise protsesse, konservatism ning mahajäämine – just treenerite koosseisu ajast mahajäämine.

    Tooted 1 - 5, tooteid kokku 5, lehekülgi 1

    Soovid saada esimeselt ostult 10% soodustust?

    Liitu Fitpoint.ee uudiskirjaga

    Soovid saada esimeselt ostult 10% soodustust?

    Liitu Fitpoint.ee uudiskirjaga