FITPOINT SUPERFOOD OÜ
Biotiin

Biotiin

Biotiin kuulub B-vitamiinide rühma ja on populaarne sportlaste seas, sest osaleb valgu-, rasva- ja süsivesikuvahetuses ning energiatootmises. Biotiin on hindamatu vahend närvi- ja immuunsüsteemi tervise säilitamiseks. Seetõttu on pidevalt biotiini tarvitavad sportlased väga vastupidavad ja neil on ka tugev organism, mis on võimeline võitlema mitmesuguste infektsioonidega.

Loe edasi...
-54%
8.90 19.20€ Maksudeta: 7.42€
7.96 Maksudeta: 6.63€
Otsas
5.30 Maksudeta: 4.42€
Tooted 1 - 3, tooteid kokku 3, lehekülgi 1


Biotiini nimetatakse ka H-vitamiiniks (saksakeelsest sõnast Haar – juuksed) või iluvitamiiniks, kuna osaleb  naha, küünte ja juuste tervise toetamises. See funktsioon tuleneb suures osas selles sisalduvast väävlist, mis on vajalik juuste ja naha aluseks oleva kollageenvalgu sünteesiks.

Biotiin rakkude tervise heaks ja süsivesiku- ning rasvavahetuseks

Biotiin on vees lahustuv vitamiin, mis kuulub B-rühma vitamiinide hulka. Kuna see lahustub vees, siis see osa, mida ei tarvitata organismi vajadusteks, eemaldatakse kohe. Seetõttu  on väga tähtis hoolitseda selle tagavara  igapäevase täiendamise eest, vältimaks puudujäägi teket.

Sportlase jaoks on biotiini esmane funktsioon vahendada rasvade ja süsivesikute muundamist energiaks. Mõnede fermentide koostisosana on see seotud paljude organismis toimuvate protsessidega. Nende hulka kuulub suhkru-ja rasvavahetus, samuti rakkude kasv ja moodustumine. Ega me muidu selle puudumise korral kiiresti väsi ja end kurnatuna tunne.

Kuidas biotiini tabletid stimuleerivad energia tootmist? biotiin pilt

Biotiini üks peamisi ülesandeid on energia tootmine. See aitab toiduga kehasse sattunud rasvu ja süsivesikuid töödelda kasutatavaks energiaks. Nii et see mitte ainult ei aita kaasa kogu organismi normaalsele toimimisele, vaid toetab ka närvisüsteemi, mis saab rasvadest ja süsivesikutest lisaenergiat.

Mälu ja meeleolu paranemine

Biotiin on vajalik närvisüsteemi normaalseks toimimiseks. See osaleb kognitiivse funktsiooni, mälu ja emotsionaalse seisundiga seotud neurotransmitterite töös. Seda kasutatakse organismis ka  aju tervisele kasulike aminohapete leutsiini ja homotsüsteiini tootmiseks.

Biotiin juustele, nahale ja küüntele on väga kasulik

Enamiku inimeste jaoks on biotiin  vitamiin  number üks juuste, küünte ja naha hea seisundi säilitamiseks. Nõrgad ja rabedad juuksed,  pidevalt purunevad ja lõhenevad küüned, kestendav nahk annavad kõige sagedamini tunnistust biotiini puudusest.

Biotiin on naha, küünte ja juuste ilu ning tervise vitamiin, sest see osaleb keratiini  (valk) moodustamisel. Viimane on küüneplaatide ja juuste ehitusmaterjal.  Keratiin moodustab naha ülemise sarvkihi, mis ennetab põletike ja kahjustuste teket. Ega biotiini muidu tunta paremini H-vitamiinina (saksakeelsest sõnast Haar - juuksed) või iluvitamiinina. Juuste nõrkus ja küünte haprus on esimene märk selle vitamiini puudusest. Tasakaalustades selle taset organismis, paraneb oluliselt naha, juuste ja küünte seisund.

 Biotiini peamised allikad on pärm ja maks. Seda nimekirja täiendavad soja, munakollane, pähklid, kaunviljad, kõrrelised, piimatooted

Soovid saada esimeselt ostult 10% soodustust?

Liitu Fitpoint.ee uudiskirjaga