• Eesti keel
  • English
  • Russian
Kategooriad
Veel
Türosiin

Türosiin

Tulemuste saavutamiseks ei piisa ainult soovist. Kui teie eesmärk on lihasmassi kasvatada, on  teie tööriistaks pidevad jõutreeningud. Jõusaalis treenides hakkate oma lihaspotentsiaali tundma – juhul kui annate endast kõik. Kuid teie teele võib siin kerkida takistus, mis tõmbab  joone peale seni saavutatule. Loe edasi...

-53%
8.50 18.00€ Maksudeta: 7.08€
10.50 Maksudeta: 8.75€


Ületreenitus on kroonilise väsimuse seisund, mille põhjustab liigne füüsiline aktiivsus. Tuleb hoolitseda selle eest, et jõusaali trennid ei kahjustaks tervist. Organism peab olema täiesti valmis suuremateks koormusteks. Kuid me tahame jõusaalis endast kõik anda, kuna me teame, et paremad tulemused nõuavad suurt jõukulu. Ületreenitusel pole meie juhtumis aga kohta. Seetõttu aitab meid L-türosiin, mis võimaldab vältida ületreenitust, säilitades kehas optimaalse energiataseme.

 Aminohape L-türosiin

L-türosiin on aminohape, mis toimib keha lihasvalgu ehitusmaterjalina. Türosiin mängib olulist rolli keha keemilistes reaktsioonides, osaledes dopamiini, neurotransmitterite ja teiste hormoonide tootmisel. Türosiin on tingimuslikult oluline aminohape ja sünteesitakse seda organismis teisest aminohappest, mida nimetatakse fenüülalaniiniks. Tuleb meeles pidada, et kõrgematel koormustel toodab organism türosiini ebapiisavas koguses. Seetõttu on oluline saada see muudest allikatest, nagu näiteks lihast ja kalast, sojast, maapähklitest, piimatoodetest, ubadest, seemnetest, nisust, kaerahelvestest, mereandidest või aminohappelistest lisanditest.

  L-türosiinil on dopamiini tootmises osalejana samuti mitmeid väga kasulikke omadusi:

  • Selge mõistuse säilitamine ja teiste psühholoogiliste tegurite parandamine
  • Heaolutunde toetamine
  • Füüsilise ja vaimse väsimuse  ilmingute kõrvaldamine;
  •  Ainevahetuse toetamine
  •   Naha terviklikkuse kaitse.

Kui soovite oma keha aidata stressiga toime tulla, säilitades samal ajal optimaalse tervise, on L-türosiin just see, mida vajate. L-türosiini päevane tarbimisnorm on vahemikus 500–150 mg, sõltuvalt teie koormuste intensiivsusest. Enne kasutamist lugege alati soovitusi.